Jako producent toreb papierowych działamy w branży produkcyjnej od 1993 roku, oferując wyrób toreb papierowych dobrych jakościowo. Nawiązaliśmy w tym czasie
współpracę z wieloma przedsiębiorstwami w kraju i za granicą, dostarczając rozwiązania dla firm z różnych branż. Jako producent toreb papierowych możemy zagwarantować:
dostosowanie produktu do indywidualnych wymagań naszych Klientów,
wprowadzenie logotypów bądź grafiki zgodnie z życzeniem Zleceniodawcy,
przygotowanie wyrobów w określonych wymiarach i kolorystyce,
wykonanie zdobień ręcznie – przy zamówieniu modeli z serii „hand made”.
Będąc producentem toreb papierowych możemy zagwarantować jakość wykonywanych wyrobów. Doskonale wiemy z jakich materiałów powstają nasze produkty oraz znamy proces wytwarzania. Daje nam to podstawę do zapewnienia o bardzo dobrych parametrach gotowych produktów. Ponadto współpracując z producentem toreb papierowych w transakcji nie bierze udział żaden pośrednik. Dzięki temu ceny produktów są bardzo obiecujące, a przy częstych i dużych zamówieniach jesteśmy skłonni do negocjacji.
Na współpracy z producentem papierowych toreb skorzysta każdy przedsiębiorca – niezależnie od branży. Nasze wyroby mogą być doskonałym, stałym elementem marketingu, wspierającym identyfikację wizualną. Sprawdzą się jako opakowania dla zakupów w drogeriach lub butikach odzieżowych. Mogą być wykorzystane również jako opakowanie dla materiałów promocyjnych podczas targów lub przy nawiązywaniu współpracy z nowych kontrahentami. Wykonujemy także egzemplarze o charakterze dekoracyjnym – idealne do zapakowania prezentu. Możemy produkować takie przedmioty dla sklepów i hurtowni z artykułami papierniczymi.
Realizujemy zamówienia z rejonu całej Polski, dowozimy towar do woj.mazowieckie, woj.łódzkie, miasto Warszawa
Produkujemy:
PROJEKT UE Umowa o dofinansowanie nr. UDA – POIG.06,01,00-14-033/13-00
MER PLUS JANASZEK SPÓŁKA JAWNA
Celem Projektu było wzmocnienie pozycji na rynku i rozwój przedsiębiorstwa poprzez rozpoczęcie eksportu,pozyskanie nowych rynków zbytu i kluczowych klientów oraz promocja i zwiększanie rozpoznawalności marki firmy za granicą m.in.: udział w zagranicznych imprezach targowo – wystawienniczych (Niemcy,Austria,Rosja,Wielka Brytania).